MEDIJI O MLADIMA RETKO I SENZACIONALISTIČKI

Medijski sadržaji za mlade u Srbiji su veoma oskudni i mahom senzacionalistički.

Umesto analitičkog pristupa, dominira senzacionalističko izveštavanje u kojem se mladi veličaju kao heroji ili su kritikovani i predstavljeni kao lenji i nekulturni, pokazao je izveštaj ”Mladi u medijskom ogledalu 2018” koji je predstavila Krovna organizacija mladih Srbije (KOMS).

Istraživanje koje je sprovedeno od februara do aprila 2018. pokazalo je da je veoma mali broj tekstova o mladima u dnevnoj štampi (1,9 odsto), u centralnim informativnim televizijskim emisijama (2,9 odsto) i na onlajn portalima (4,6 odsto).

Takođe, anketa sprovedena u aprilu i maju 2018. u devet gradova u Srbiji, u kojoj su studenti i učenici srednjih škola navodili medije koji se obraćaju mlađoj populaciji, pokazala je da su to uglavnom portali (Vice, Infostud, Buka, Portal Mladi), dok se na listi nisu našle nijedne dnevne novine.

Istraživanje “Mladi u medijskom ogledalu” sprovodi se drugu godinu za redom, a prema rečima Bobana Stojanovića iz KOMS-a, cilj je da se ispita u kojoj meri su mladi prisutni i na koji način predstavljeni u medijima – štampanim, elektronskim i onlajn medijima.

Foto: pixabay

Izvor : Srbija info

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *